19.1.13

Jakiś ptaszek

No to ok miesiącu szukania zdjęć na dysku okazało się że jednak były na kompie siostry. A ja myślałam że je przez przypadek usunęłam, no ale na szczęście są.
Robione chyba z 2 lata temu jeszcze kompaktem. Wtedy to dopiero zaczynałam bawić się fotografią.
Porozmawiałam również ze znajomymi odnośnie podpisu na zdjęciach i stwierdziliśmy że jednak tamten był trochę dziwny. Więc razem z kuzynką wymyśliłyśmy taki jak na poniższych zdjęciach.
Jak możecie to piszcie w komentarzach co teraz o tym myślicie.
Z pozdrowieniami dla Domi (HSS)









1 komentarz:

Wszelkie komentarze mile widziane :]
Jednak jak coś Ci się nie podoba to uzasadnij swoją krytykę i powiedz co mogłabym zrobić lepiej.
Komentarze anonimowe i z nieuzasadnioną i bezpodstawną krytyką nie będą brane pod uwagę i nie będą publikowane.
Zachęcam do pisania swoich opinii i spostrzeżeń :]